Onsdag

ojoj, 1 vecka sedan jag skrev sist, förlåt! men har inte haft någon lust till att blogga: ) men nu så ,fast tänkte bara skriva ett kort inlägg, har precis suttit ute på balkongen och läst lite i min bok. Är ledig idag, igår med , fast jag jobbade ifs på ica då , men ingen skola ; ) unterbart!!
orkar inte skriva om alla dagar och vad jag gjort sen sist, men det har varit rätt lugnt, vart bra väder för det mesta, sommaren är på väg, hoppas jag verkligen!!!!

idag ska vi till mattias, sussa & Minna och fika, blir lugnt idag,, har tvättat nu på fm , tvättade även mina vita tygskor, får se hur dom blir när dom torkar :) hoppas det blev bra, antar att det blev bättre iaf : P

nej, får sätta mig ute igen, man får passa på ; ) ha en bra dag. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0