onsdag

hejhej!
idag hade vi våran sista filmkunskapslektion : ) tjoho :D gud va skönt!! efter skolan, gick jag hem, gjorde nästan klart hemprovet tills på fredag , har bara en uppgift kvar.  5 självklarheter i mitt liv, åh, jag kommer inte på några:  ) haha!!!  sen kommmer älskling också, bad honom köpa med ostbågar få se om han gör de :) och igår klippte jag mig , undra om han ser någon skillnad, har nämligen inte sagt det till honom , hahha!!

Imorgon ska vi på studiebesök i GBG , kommer hem igen vid 17 , så det blir en lång dag, skulle egentligen slutat halv 12 : O men hoppas verlkigen det är värt de!!!! blir träningen imorgon efter hemkomsten, så tror inte jag kommer blogga något imorgon. men då vet ni vad jag gör.

nu funderar jag på och lägga mig och kolla på en film jag började på härom kvällen, men jag orkade inte se. Får se om jag orkar det idag , eller om jag somnar :D
Ha en bra dag. / MC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0