måndag

Heej!
sorry för dålig uppdatering i helgen .  har inte haft tid eller lust, ; ) jobbade som sagt på lördagen, sen kom älskling och vi kollade hockey , Och igår var vi  med varandra hela dagen, rikitgt mysig dag! kollade film hela dagen & käkade godis ; ) Älskar dig <3
idag har det varit skola hela dagen, nu sitter jag fortfarande i skolan, väntar på min frukansvärda sega mamma.. kan ta henne 15 minuter att komma ut till omklädningsrummet på jobbet. ILLA . jag brukar halvspringa hem. men inte hon. 

idag ska jag ta det lugnt . blir nog en promenad, är ju trots allt hyfsat väder! imorgon är jag ledig; ) blir O2 klockan 14 , innan det ska vi passa minna en stund.

Nej, nu kanske det är bäst jag går ner och kollar om hon kommit än :P haha
skriver kanske mera sen , kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0