torsdag

hejhej
förlåt för min dåliga uppdatering, men jag blir så trött när inte blogg.se funkar :O hur segt som helst. orkar inte vänta i 100 år.  och så har det varit full fart på praktiken denna veckan, 1 dag kvar där och imorgon jobbar jag på sylte ; ) Kan få jobba i björndalen hela sommaren om jag vill . men jag vill ändå har kvar min plats på sylte + att jag vill vara ledig litegranna.  Vet inte hur jag ska få ihop de. ; ) måste försöka pussla lite nu.
har även hunnit köpa alla grejer jag skulle ha köpt i veckan. ska bara ut 2 ärenden när mamma slutar nu klockan 15 .
Började klockan 7  i morse,  så jag och älskling var uppe vid 5 , eftersom han också skulle iväg till jobbet ;) fick sluta 1 ½ timma tidigare idag, skönt! Och om bara 3 dagar åker vi! ska bli könt och komma iväg , inte för jag är någon hejare på skidor , men man kan ju bli ; ) Har ju som sagt 1 vecka på mig! Haha!!!
Sussa & minna skulle nog komma hit på en fika idag också. mattias skulle iväg och kolla på något jobb.

Imorgon är det dags för en ny frisyr! äntligen. vet hur jag vill ha det när  jag ser någon med den frisyren, men jag kan inte förklara de, och så har jag inte sett någon som har en sådan frisyr på bild :O måste nog leta vidare.

Ha en bra dag. skriver nog mera ikväll , om jag inte har fullt upp och packa , har ju inte så många andra tillfällen och välja på ; )  Kram malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0