Torsdag

hej!
kom hem från skolan för en halvtimme sen. rektorn var på lektionen och informerade om sommarjobb, om man har godkänt i alla karaktärsämnen är man garanterad 4 veckors jobb. vet inte om jag ska ta det och samtidigt jobba på ica . vet inte om det funkar. eller om jag bara ska ta det inom vården. eller om jag bara ska jobba på ica. hm, fick en del att fundera på , jag som hade bestämt mig för ica :P men nu när man är garanterad så vet jag inte : ) 
Nu håller vi iaf på att städa, ibland behövs det att man tar en lite "större" städning : ) är så skönt när man väl gjort de!

idag är våren tillbaka , underbart varmt & skönt idag!
nu måste jag fortsätta , mamma blir galen : D haha . hörs sen, M


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg;)

2008-03-06 @ 16:03:10
URL: http://mawongsa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0