Tisdag

Godmorgon, hoppas allt är bra med er!
idag är min första dag på praktiken , börjar 14.30 slutar 21.30 . Är uppe tidigt idag med, kanske beror på att vi och la oss tidigt igår , släckte vid halv tio ; ) herregud, börjar likna pensionärer nu! Men vi var stentrötta. Klockan ringde klockan fem i morse då skulle E upp till sin praktik! ; ) medans jag somnade om och vaknade nio. Igår kollade vi åp beck -mannen med ikonerna. har börjat köpa beck-filmerna varje torsdag! ;)
Idag ska jag gå på en promenad , gå till tidpunkten ,  sen fixa mat och ha med mig! ; )

Är så himla himla sugen på att åka till värmen, vi pratade om och åka på våran 4-års dag , som är i november. men jag vet inte . älskling verkar inte var 100% intresserad.  Aja, får försäka locka med honom! Ingen som har några knep ? :P

skriver nog mera senare.  ha en bra dag , / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0