söndag

godmorgon!
skulle egentligen varit på praktiken nu ,men jag kände att det var onödigt ifall jag har något i kroppen , hade vart lite pinsamt och smitta dom där uppe : ) Så jag vaknade av att mattias ringde halv tio  . : O
igår kollade vi på melidifestivalen . jag vet inte vad jag ska säga, vem som helst kunde fått vunnit men inte christer sjögren eller rongedal. : ) usch säger jag. Så det var helt ok att charlotte vann!
På tal om melodifestivalen , vet ni vem som är släkt med björn gustavsson ; ) ?  Jo JAG!! det är min pysslinng!! haha , mormor & morfar släktforskar så dom har tydligen fått fram de ; ) hehe Coolt tycker jag!

skriver mera senare , ha en bra söndag! kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Då är det din mammas kusins barn?

2008-03-16 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0