skola

hejhej!
sitter nu i våran flexstudio i skolan och kikar runt ,tänkte att jag skulle passa på att skriva några rader , eftersom jag antagligen inte kommer jag göra det senare eftersom E kommer! Jag får ju passa på att vara med honom! :) Jag har lovat honom att hjälpa honom med ett skolarbete , naturkunskap igen , : O verkar vara en tuff kurs den där , eller så är det bara han som får allt på samma gång , om han inte inte gjort dom tidigare på terminen . : )

Ska även gå på en promenad med mamma efter skolan ,igår bestämde vi att vi ska gå på minst 1 promenad hela denna veckan , det är verkligen skönt när man kommer ut . men jag är verkligen bra på att "skita" i det! Men denna veckan ska vi puscha varandra  ; )

Imorgon blir det kalas för morfar han fyller 70 : ) och till helgen ska vi ut och bowla & äta mat med hela släkten! det blir säkert skojsigt!
Har endast 1 lektion imorgon , idrott . börjar 12.30 , skönt med sovmorgon! : )

Hoppas ni har en bra dag , här är det SOL ! KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0