skitmage

Hejhej
Eftersom jag  inte "utvecklade" någon magsjuka igår ,  Åt och kände magsug på eftermiddagen / kvällen , så uteslöt mamma magsjuka. Men döremot är det magkatarr jag har. så imorgon ska vi gå och köpa något bra sa mamma ; ) så jag slipper det ! ; ) själv så är mamma inte heller bra. Väntar på provsvaret . Och man kan ju hoppas dom har något att säga , så man får reda på varför hon blir dålig. så vi har bara vart  hemma idag, mattias, sussa & minna har varit här , dom hade med sig smörgåstårta & vanlig tårta från kalaset igår . skulle egentligen vart på de , men vi var ju sjuka.  Var även ute en liten sväng , tog lite frisk luft! Vårväder idag! ; ) underbart!!!

kvällen kommer nog tillbringas framför tv! wallander klockan 21  , får se om jag orkar vara uppe idag : P annars vet jag faktiskt inget bra som går !  ;) Någon som vet något ? : )

Nu ska jag gå ner och hämta maskinerna vi kört , hade tvättid idag, så det var lika bra och bli av med tvätten.! ; )  Hoppas ni har en bra dag , skriver kanske mera sen / M

Kommentarer
Postat av: Linda

S. Du det lät intressant. Förmodar att du går BF eller OP? :)

2008-03-16 @ 18:40:21
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda

S: Sounds great! Vad ska du bli för nå då? :)

2008-03-16 @ 18:55:25
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

2008-03-16 @ 20:10:42
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0