skärtorsdag!

Hejhej!
vart lite dåligt med bloggningen nu. men var ju inte hemma igårkväll och så kom jag hem vid halv fyra tiden , har ätit och duschat nu precis! ; ) dagen igår var bra! bara det att jag är så förkyld , jösses!  jobbigt jobbigt.  började sju idag , gått bra idag med, tycker det blir bättre och bättre ;) fick gå 20 minuter tidigare idag ; )
nu är jag ledig tills på tisdag!! ska bli skönt!  hur helgen blir vet jag inte! hoppas jag ska vara med E iaf! har vart lite lite med det nu det sista. . 
nu får jag väcka honom , han har somnat ; ) Ha en bra kväll , kram malin

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Det låter snyggt du :D Blond skulle jag också vilja testa på. Men jag håller mig nog brun istället.. Haha

2008-03-20 @ 18:59:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda

S. SOunds great iaf :)

2008-03-21 @ 21:19:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0