Onsdag

Godmorgon
vaknade så tidigt idag med! jag som ville sova länge. aja , nu har jag precis ätit frukost , ska ta det lugnt nu på förmiddagen . har lite ont i min mage. Så det kan vara skönt att ta det lugnt. Börjar som sagt halv fyra till halv tio idag. Tror det kommer gå fort . imorgon är jag ledig , då ska jag på massage klockan 13 ; ) underbart!

längtar så tills man kan börja andvända vårklader ; ) måste köpa tygskor , men jag vet inte om jag ska svarta eller vita ? :) Jackan är fixad , den köpte jag för någon vecka sedan.
Måste även försöka klippa & slinga mig , tror inte det blir något med det bruna håret! får fortsätta vara blondis! Hoppas annette har tid snart!!!!!! 

Vad gör alla idag ? Ha en bra dag , Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0