motion!

Nu har jag vart ute i regnet och promenerat! tog en runda runt spikön, tog väl 30 minuter. : ) Igår var det en i personalen som pratade om några förbrännings-brus-tabletter. verkde rätt bra faktiskt , speciellt när man vill unna sig saker. tex, utomlands, jul , på sommaren. aa, något extra alltså . Man går tydligen inte upp av dom , och om man samtidigt tränar/rör iaf så är effekten bättre, man kan alltså minska då. Jag ska ta reda på lite mera fakta om dom , för att kanske köpa sådana. Ha med dom till fjällen, då jag antar att man kommer äta / dricka en del onyttigheter! ; )
Har även gått runt med dammsugaren ett varv! ; )
och nu ska jag ta mig en dusch! ska bli väldigt skönt. Vid kvart i tre går bussen till praktiken , ; )  synd att dom inte passar lite bättre, för jag kommer 20 minuter innnan jag börjar.
skriver nog i kväll , om jag inte är för trötter : )  vi hörs, Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Vad negativ du är :o Du ska säga: JAG ÄR BÄST PÅ ENGELSKA!

2008-03-12 @ 16:23:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda

S2: Hahaha men det är nice att jag inte är ensam om att läsa på dass :D Då blir jag glader :D

2008-03-12 @ 16:34:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0