Min dag!

Hej!
vill börja med och säga att jag är jätteglad över min nya blogg! tycker det är jättefin : ) så jag vill ge ett stort tack till jessica , http://jyees89.blogg.se/  som gjort den till mig!

dagen har varit rätt bra, slutade vid halv tre , då gick jag hem och åt. sen gick jag och mamma ut och gick på en promenad, har verkligen vart duktiga denna veckan! ; ) sen duschade jag när vi kom in. Nu kollar vi på att göra en pudel. Vi ska gå på bandy, men eftersom mamma får så ont av att stå så går vi i halvlek och idag är de ju svinkallt , så det gör inget. Den där solen försvann någon gång på dagen. synd tycker jag, så nu är det grått.

nu får vi kolla klart på filmen så vi hinner till bandy senare. ha en bra kväll , kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0