Massage

Hej,
nyss hemkommen från massagen och fy tusan va skönt det är och välbehövligt!! gör så in i h*lvetes ont , men det är det ta mig tusan värt!! ; ) Stannade till på sylte och handlade lite middagsmat , så nu ska jag laga kassler & ris till mamma och älskling!! då blir dom nog glada.
Efter maten ska jag och mamma gå ut och köpa present till sussa , tror jag .
Men nu får jag sätta fart , kan inte sitta här och dega hela dagarna :D  får se om det blir något mera skrivande idag, umgås heller med E när han ändå är här!!!     Kram malin

Kommentarer
Postat av: Nattis

hallå hallå ja förbränningstabletterna e dom som e brus ja.. Från naturapoteket.. Ja självtycker som är bra för man kännr sig piggare.. Dock inte att förglömma att det inte bara räcker att äta förbränningstabletter för att gå ner i vikt.. Om du tränar kan jag rekomendera glutamin efter varje träningspass.. ha det bra =)

2008-03-13 @ 16:26:27
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: alexandra

tack =)

2008-03-13 @ 16:56:15
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0