måndagkväll

Godkväll!
har ganska så nyss kommit hem ifrån mattias , sussa & minna. har varit där hela eftermiddagen/kvällen! och minna har varit på ett strålande humör ; ) riktigt roligt! busade jättemycket. följde även med dom och handlade. kollade på tv & så hela kvällen.
imorgon blir det till att gå upp ganska tidigt, måste ut och fixa lite grejer inför sälen ; ) har även kommit på att jag nog ska hyra skidor där uppe, så får jag sånna som är bra & bättre än mormors! får lagom längs också då! kommer att gå åt en hel del pengar, men jag hoppas det blir en lyckad resa! Min äksling är ju självklart med, kan inte bli bättre : )  jag och älskling i sälen 08 <3

ska snart sova, så jag orkar med den kommande veckan! haha! Nattinatti , kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0