Måndag

Godmorgon!
Ny vecka och det innebär Apu i 4 veckor , men idag är jag ledig , skönt! blir en lugn dag, ska vila och promenera! i eftermiddag kommer E som också började med praktik idag!
Helgen i korta drag:)
Fredag: Skola fram till två , sen åkte jag och älskling och köpte taco-grejer och lite gott! sen tog vi det bara lugnt hela eftermiddagen/kvällen , kollade på film & Tv , mys! gick och la oss tidigt.
Lördag: Började jobba halv nio , slutade vid tre , då hade vi bråttom. Vid halv fem skulle vi gå iväg mot bowlingen! bowlade mellan 5 & 6 :) gick faktiskt ganska bra , iaf i början . Vårat lag vann iaf : ) Sen gick vi till New place och åt mat . Gott! Satt där till halv nio ungefär . Så vi hann se vilka som gick vidare i Andra chansen , Vilket tur att inte carola gick vidare : ) haha! La oss tidigt även den kvällen. ; )
Söndag: började jobba 10 igår. jobbade fram till sex , då hämtade mamma mig , så åt vi middag! : ) Vid sju-tiden gick vi upp för att se slutet på matchen mellan Gripen-Boltic, dock förlorade gripen med 2-8 , men dom var ändå redan klara för elitserien nästa år också! : ) brabra! Efter matchen gick vi hem, kollade på  Köping , sen var det meningen att jag skulle sett på Wallander, man såg som vanligt bara fram till nyheterna , somnade nog redan innan dom! : )

Idag vaknade jag redan kvart i nio.  Ska nog äta lite frukost nu sen börja göra mig klar , duscha och så vidare!  Vad gör ni idag ?Ha en bra dag ,  skriver mera sen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0