kväll

Hejsvejs!
nu är jag helt slut. har hållt på hela dagen. städade fram till halv tre , herregud vad vi slet! :P då gick vi till mormor och åt middag. efter maten gick vi bort till sportaffären som ska byta lokal , så dom rear ut allt till 70% , så jag tänkt om jag kunde hitta vantar till fjällen.  Men icke , kom iaf med ett underställ , cykellampa, vattenflaskor, och en pulka för 2 , så den hoppas jag att jag får med mig till fjällen (att den får plats ) . den kostade med rabatten ca 35 koronor , istället för 129 :D skitbilligt ju!
sen gick vi hem med alla grejer , gick ut igen , nu på promenad till jätten! köpte lite kvällsmat & gurka och morötter! så efter maten blir det morötter, gurka m, tzatsiki =)

nu ska jag kika på tv ,  Ha en trevlig kväll , M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0