Gripen!

dom vann idag med 5-0 : ) gött! bortamatch på fredag. och hemma på söndag, blir att jag kommer dit efter jobbet, jobbar ju till18 , tror matchen börjar 17. : ) skönt med vinst iaf. Men vilket skitväder det blivit. Igår var det vår och idag vinter & snö. herregud vilet skillnad. men antar att detta bara kommer bli slask och det hatar jag.

snart blir det sängen! imorgon är det sovmorgon, börjar 10 och har då endast 1 lektion som vanligt,på torsdagar. blir städning resten av morgondagen . och givetvis promenad! : ) måste få fart på kroppen efter vintern och igår "provade" jag gymmet i skolan , och det är nog inget för mig. kommer nog inte köpa gym-kort. det får bli ett sim-kort isf! : ) men nästa månad ska jag åka till fjällen och då går en del pengar och så ska jag köpa vårskor och ett månadskort på solarium: ) tur jag jobbat så mycket denna månaden!

Godnatt , en glad &frusen M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0