Fredag!

Hejhej!
Egentligen är det ju helg för många idag, men icke för mig. Jag jobbar (praktiserar)  ikväll , imorgon-morgon och på söndag kväll , så det blir ingen helg för mig inte . Lite tråkigt , men sånt är livet!! Börjar halv tre idag. Ikväll sover jag hos min moster i björndalen , för att jag ska slippa flänga runt så imorgon bitti!
Blir nog inte så mycket bloggning idag , ha en del att fixa med . Och mamma har gått och blivit dålig (igen) så nu har jag äännu mera att göra!! Hon var uppe på näl igår ,åkte direkt från jobbet , så jag och mattias åkte dit vis sex-tiden. Och så var vi hemma igen vid åtta-tiden. Dom vet inte vad det beror på varför hon får sån hjärtklappning. = / stackarn . Så nu blir hon nog hemma ett litet tag.

men nu måste jag sätta fart: ) så kanske slipper stressa =) Ha en bra fredag allihopa! Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0