annandagpåsk.

Hejhej!
nu är jag hemma , kom hem från älskling vid ett-tiden. duschade och  åt middag med mamma innan hpn åkte till jobbet , nu har jag suttit vid datorn ett tag. väntar på att mattas ska hämta mig , ska hem till dom nu ikväll!  imorgon ska jag ut och köpa grejer som jag måste ha med till fjällen! ; ) måste även börja tänka på packningen ; ) blir väl mest myskläder , men lite "snygg" kläder får man väl ha med sig!  ifall det blir utgång någon dag eller så!
Ska även prakisera imorgon mellan 14.30 -21.30 och på onsdag ska jag vara på dannebacken hela dagen . 

nu ska jag göra i ordning lite . tror mattias kommer snart! ha en bra dag , kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0