torsdag

godmorgon på er!
hoppas ni har lika fint väder som det är här : ) underbart!
1 lektion idag, känns onödigt ,ska bara kolla klart på en film dessutom. : / aja , tur vi inte går hela dagar nu iaf :) efter skolan ska jag hem, blir nog balkongen varvat med städning!! Ikväll blir det träning, älskling ska också träna, han har fått en prova på vecka :)
Imorgon är vi ledig, nationaldagen. Vet inte vad jag ska hitta på men ; ) älskling ska vara hemma och greja med bilen , inget för mig!!! haha. Så jag får roa mig utan honom:P hehe

Igår var jag som sagt och jobbade, gick brevid. Allt var som vanligt där uppe. Fick gå hem tidigare , så det var skönt.  Tror det kommer gå bra i sommar , hopppas verkligen det iaf!!

Nu ska jag gå till skolan , Ha en Bra dag , / MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0