tisdag

hejhej!
idag har jag varit på min sista lektion i 2:an : ) känns skönt. bara avlutningen kvar nu! sitter och läser andras bloggar m.m och äter jordgubbar, mumsis!! idag är vädret inte lika bra som igår , blåser som bare den.  Idag har vi tvätttid + att vi ska träna.  Efter det  blir det fotboll : ) heja sverige!!! haha.

Igår var jag med älskling , vi åkte en sväng till överby . sen när vi kom hem  cyklade vi till slussarna och åt mjukglass, mys!! sen kollade vi på film . : )

imorgon ska vi åka in till vänersborg och kolla på min kusin , som ska gå på balen . : ) annars har jag inga planer för morgondagen , kanske passar bra med en slappardag!! hehe. Aja , åtrestår och se.

ha det bra, / MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0