sommarlov

Hejhej!
nu harjag sommarlov, iaf från skolan, det känns skönt : )
fikade med mamma, mormor & morfar förut , sen kom älskling , då åt jag , mamma och Emil lunch på en thai-resturang! gott , men man mår alltid illa när man ätit där .  : / nu har han åkt hem , förbereder sig inför imorgon , haha!!! ; )  jag är nog mer nervös än han ; ) hihi Ska bli kul , har väntat på det ett tag !!!
Fick en tunika av mamma idag också , jättesöt !  och så lite pengar av mormor & morfar , snällt!!!

Igår kollade vi på min kusin som gick på balen , var jättefin , hon & killen hon gick med var jättesöta!! ; )  kollade film och myste när vi kom hem .

Idag blir det nog lugnt , ska nog hyra en film med mamma, har ont i mitt ben av någon konstig anledning. och är allmänt trött.. .  känns som jag klagar en del : P haha

Ha en bra dag, / MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0