Onsdag!

Hejhej!
nu är det en vecka sen igen jag skrev, vilken dålig bloggare jag är : ) haha! har verkligen inte haft lust att blogga, det har varit så fint väder och ÄR så fint väder : )
men nu ska jag skriva ett par rader : ) ledig idag , Har bara 2 lektioner kvar i 2:an nu : ) en imorgon och så en på tisdag . underbart , sen börjar jobben . kommer att jobba väldigt väldigt mycket i sommar.  aja ,som tur är får man pengar för det :)
idag ska jag gå brevid på det boende jag ska vara på. börjar halv 4 .  Nu har jag precis duschat , sussa & minna ska komma, vi ska äta lunch och kolla på marknaden.
Om 9 dagar tar Emil studenten :) och jag är redan klar med allting , presenter och sånt!! känns skönt. shit, va fort gymnasietiden har gått , tyckte inte det var länge sedan han sökte in. och valde mellan de olika programmen!!!

Nej, nu får jag ta och göra mig i ordning , ha en bra dag, får se när jag skriver nästa gång:) = ) hehe Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0