6:e juni

Hejhej!
idag har det varit en lång dag och jag har hunnit göra massvis.  vaknade vid nio , och började städa med en gång :O skurade badrummet , dammade, dammsög och torkade golven. shit , va mycket !! älskling vaknade vid halv elva , skönt för honom, han åkte hem nästan med en gång. Vid ett-tiden började jag tvätta också :P I mellan maskinerna solade jag på balkongen, men usch så varmt , så där var jag inte lång stund ; )

Imorgon bär det av till kusten, åker redan vid åtta . till morran, ska nämligen möta upp mattias och sussa i dreras båt .: ) blir säkert en superskön dag!!! så jag & mamma har nu gjort kycklingsallad som ska med , mums!!

kvällen kommer att spenderas i soffan, antingen med datorn eller tv , är skittrött. så det passar bra att jag ska upp tidigt, då somnar jag tidigt idag också :P hehe
Imorgon blir det ingen bloggning , ( tror jag) eftersom vi är borta hela dagen, och när vi kommer hem ska minna vara här på kvällen och så kommer älksling , så jag ska vara med dom!!! : ) Mys!

Ha en bra helg , / MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0