Torsdag!

Gormorgon!
Idag är det torsdag  , två jobb-dagar kvar , sen en ledig helg ; ) andra på rad , med dessvärre så jobbar jag sen två helger i rad , + fallens dagar helgen .  Idag börjar jag15 -19 , så jag hade tänkt mig en stund i solen nu innan det är dags för en dusch m.m.
Igår var jag , mamm & mormor ute på överby en snabbis , jag köpte mig en rouge. Sen kom vi hem och då satt susanne och minna utanför. Så dom följde med upp , sen gick vi på en promenad och köpte glass. Sen hem igen och vi satte oss ute på gården en stund , efter en stund blev vi sugna på våfflor så jag och morfar köpte jordgubbar och så fixade vi ordning maten ; ) Och så blev jag helt plötsligt sugen på att cykla upp till min moster m , familj i björndalen , så vi trampade på dit upp :) satt där och tjöta ett tag , sen cyklade vi hem igen!!! Och vid tio-tiden kom älskling hit . La oss en stund efter han kommit .  Kändes som en väldigt lång dag ;)

Nu ska jag ta på mig biknin och sätta mig ute :)  Ha en bra dag , / MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0