tisdag 8/7, längesedan!

Heej!!
nu var det varkligen längesedan jag skrev . har haft fullt upp och när jag vart ledig har jag inte orkat / haft lust att sitta och blogga : ) Hoppas allting är bra med er ?!  själv så är jag väldigt väldigt trött . Skönt med en ledig dag imorgon!!
orkar inte skriva allt som hänt under dessa 2 veckor .  men jag har vart i ullared , jobbat , kusten, borås djurpark , göteborg, och nu i helgen var vi i skara , fredag - söndag ; ) skitskoj hade vi!! synd bara att det regnade så förbaskat i söndags. Men skoj hade vi!! ; )
Idag har jag jobbat 7-12 , och nu har jag precis städat klart toaletten , ; ) tar mig en välbehövlig paus. Planerna för dagen är antingen träna eller lata mig : ) åker antagligen med älskling till vänersnäs då , han skulle köpa något till bilen. eller så är jag duktigt och tränar med mamma medans han är och köper de:)


Åh , förresten måste berätta , att resan till köpenhamn är bokad! 3-5 november åker vi , över våran 4 års dag <3 , ska bara boka tågbiljetterna någon dag också , blir lättare än att åka bil ner . ; ) Jag är jätteglad att vi nu äntligen bokat!!!

Oj, nu har jag skrivit en del , Återkommer någon annan dag :) hehe , / MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0