Fredag!!!

Heej!
Fredag idag , och jag är ledig i helgen :) skönt!!! sitter nu och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet , har duschat & packat lite saker , har även packat en väska med badkläder ifall det skulle bli fint imorgon , så vi kan åka till kusten!! vore väldigt trevligt : ) ska åka och handal lite mat på vägen till älskling, eftersom hans föräldrar inte är hemma , så får vi köpa oss något som vi kan äta :) hihi.  Ikväll ska vi nog inte göra något speciellt . Ta det lugnt (hoppas jag) haha! Jobbade till 12 idag . När jag kom hem la mig och sov i en timma, det var väldigt skönt , slipper jag kanske vilja sova klockan nio ikväll :P haha , finns en risk fortfarande .

Vad ska ni göra i helgen ? : ) Ha en bra helg allihopa , / MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0