onsdag

dagen började bra, (trodde jag ) kände mig på bra humör och rätt pigg! men när jag kommer till skolan , är lektioner fram till lunch inställda :S då blir man rätt sur , för då kunde man legat kvar i sin säng och bara ligga och njuta! jaja . hem igen. och nu är klockan 08.49 = / och jag funderar vad jag ska göra . promenad, sova, duscha, äta ?  Antar att jag hinner alltihopa, innan  jag börjar igen 12.30. men jag har redan gjort mig i ordning , så känner inte rikitgt för att sminka mig och alltihoa en gång till . men det får väl bli så. Behöver lite motion :D haha!

Äntligen verkar det som det blir en helg tillsammans med bara älskling , långt här i från, (ulricehamn) jaja , inte 100 mil här i från, men det är ändå inte trollhättan! så det ska bli underbart! bara njuta av varandra och så! Blir antagligen en sväng till lager 157 också :) Måste börja planera mat-listan . och sen imorgon blir det packning, mamma ska nog få gå ut på fredag och göra några ärenden , så vi kan åka nästan direkt efter skolan på fredag! :) åh, kan det inte bli fredag nu:D ( bara inte älskling lurade mig så hans föräldrar ska åka dit i helgen, jaja, återstår och se : )

nu ska jag nog bege mig ut på en promenad , måste äta först tror ja! :D
Ha en bra dag , Kram / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0