augusti

Heej!
förlåt för min hemskt dåliga uppdatering. Jag jobbar och jobbar & är med älskling när jag är ledig : )  som ikväll , väntar på honom nu . vi ska äta taco & mysa ikväll!  jobbat till 15 idag , så jag har tagit det lugnt några timmar nu ! klarade en leg-kontroll idag , det gjorde att min dag har varit superbra!!! ; )
orkar inte skriva allting som jag gjort  under denna månaden , men det är mest jobb! kom till stranden några få dagar när solen var här : )
Fick ett kusinbarn 25/7 , olivia , jättesöt , men gud var liten hon va!!!
 imorgon är jag ledig , ska till näl & sen till O2 , på eftermiddagen ska jag passa minna!!  jobbar bara tisdag + helgen , fredag,lördag, söndag KVÄLL . usch . det vill jag verklingen inte !!! men jag vill ha pengar ; )
mindre än 3 månader tills vi åker till köpenhamn jag & älskling , längtar!!

Ha det så bra, så ser ni när jag skriver nästa gång : ) haha , MC

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

hej är du sugen på en ny design till bloggen ta dej då en titt på min blogg =)



ha en fortsatt trevlig kväll !

2009-02-05 @ 18:24:38
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0