Valborgsmässoafton!

HejHej!
underbart att sova ut idag. vaknade halv elva: ) så det blev många timmar i natt , eftersom jag la mig innan tio igår : )  hehe.  har inte gjort något alls nu på förmiddagen. bara gått runt här hemma: ) ska väl snart duscha och göra mig i ordning!  Åker till älskling i eftermiddag!  har inte bestämt vad vi ska göra ikväll fortfarande , så det återstår och se :) kommer hem tidigt imorgon iaf , för mamma fyller år ; ) blir kalas med släkten imorgon eftermiddag.

Nej, nu får jag hoppasin i duschen  . så det händer något på denna dagen!!! annars lär jag väl sitta här hela dagen ; )  ha en bra dag , Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fin blogg du har ! :)

2008-04-30 @ 12:25:02
URL: http://malincarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0