träning=trött

hejhej!
sitter nu i fotöljen och slappar. är skittrött. vill sova och ska nog snart sova : )  Blev träning idag, körde passet jag fick igår. hoppas det blir bättre och för varje gång , och att jag kommer in i det mera! har iaf lite träningsverk. men det är väl så det ska vara :D haha

underbart att vara ledig imorgon och några dagar framöver :) hoppas påen rikitg skön sovmorgon imorgon! måste gå ut och köpa en bukett med blommor till mamma imorgon. som hon ska få på sin dag : )  annars blir nog dagen lugn imorgon.  Kvällen har vi inte riktigt planerat än.  blir antingen i stan eller upphärad. återstår att se ; )

nu ska jag göra mig helt klar för sängen! godnatt , kram

Kommentarer
Postat av: Sannah

Haha, grymt ju! :D

2008-04-30 @ 09:54:02
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0