tränat!

hej!
har vart och tränat, körde kondition! på måndag får jag miitt "riktiga" träningsschema ; ) men det var skönt och få det gjort!  åt lite korv & bröd när vi kom hem . nu har jag duschat och sitter nu och kikar på lyxfällen , dom verkar ju ha "noll koll" : ) 
blir nog tv  & data resten av kvällen ,sen sängen! ska vara klockan 11 på skolan imorgon, och göra klart arbetet jag & sofia ska redovisa ; ) efter skolan imorgon, ska jag & E handla mat, sen åker vi till honom.  dom andra kommer nog lite senare tror jag iaf ; ) haha
På lördag ska jag till överby , ballerinaskor & ev byxor ska köpas ; ) blir säkert lite annat också . ska öven köpa paket till mamma. usch , blir alltid massa man måste köpa när lönen kommer! behöver en cardigan & toppar , men tror inte jag har råd att köpa massa saker ; )  måste spara lite till älsklingens student & födelsedag ; )

Godnatt, får se om jag skriver något imorgon, Kram malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0