Tordag!

Halllå ; )
fint väder idag med, men nu tror jag att det sämre vädret kommer, bara för att vi ska ha grillaparty imorgon. som alltid när man bestämmer saker ,så skiter sig vädret. men det skiter vi , vi grillar ändå , och så äter vi inne, haha!
Har varit ledig hela dagen idag , skönt! men gick upp halv tio , tvätttid klockan 10 och så började städa, så var jag klar med det sen! annars hade jag säkert hålllit på fortfarande ; ) hehe . Var väl helt klart vid halv ett. Sen dess har jag varit hos mormor hela dagen, minna har varit där ; ) busat  lite och så!
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli runt sex, då vi ska cykla bort och träna! vill inte vara där när det 'är som mest folk!
Imorgon, har jag 1 lektion. tänker inte gå på svenska , som är det första på morognen, och sen ha håltimma i nästan 3 timmar : O nej ,tror inte de. väljer hellre sängen då! ; )

nu ska jag gör något annat än och sitta här ; ) vi hörs, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0