tisdag

Hejhej!
började skolan 8.15 idag , slutade vi lunch. då gick jag till torget för att ta bussen till överby. men när jag står där kommer älskling åkande. så vi åkte dit tillsammans , jag köpte mig klänningen jag ska ha på skolavslutningen : ) skönt att redan ha det klart !  och älskling köpte  ett par skor , som han ska ha på studenten! 
Igår var vi också på överby , förstår inte varöfr vi inte köpte de då. men vi kunde väl inte bestämma oss. igår fick jag köpt mig ett naglack och en vit kofta. som jag letade : ) haha .  Kollade film  och slappade på kvällen.

nu har jag precis städat toan , och har sista maskinen med tvätt i.   senare blir det träning , efter det vet jag inte vad jag ska hitta på , tror jag ska slappa . är trött och har huvudvärk .

Vad gör ni idag ? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0