Sol!

Idag är det sol , har suttiit ute nu i ca 1 ½ timma, skönt! ; ) hoppas det blir rikitg vår nu! snart kommer både mamma och älskling hem , då blir det middag. är hungrig, fick i mig en liten lunch förut.  Har även städat här hemma, tog det lugnt och så . men det känns bätttre än och bara ligga i soffan. blir så långtråkigt , efter ett tag.

nu ska jag öppna balkongdörren igen ; ) och gå ut igen! Efter middagen , ska jag ta med älskling ut med winston , måste lära honom och gå i koppel/sele. ; ) Måste även baka tills imorgon, då det är min sista dag  på prakiken! har varit 4 jättebra veckor! !
skirver nog inte mera idag, ha en fortsatt bra dag , kram malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0