onsdag

Godmorgon!
skönt att det är onsdag, hoppas resten av veckan går fort!!!! Nu ska jag snart gå till skolan , ha dubbel-lektion i filmkunskap , skittråkigt!! ; ) haha.  Sen slutar jag! Då ska jag städa (tror jag) & plugga! ; ) har några uppgifter jag tänkte bli klar med ! Sen nån gång kommer också E hit , då kanske winston kommer ut på en promenad, han har börjat och stå vid ytterdörren och skrika; ) haha.
Imorgon börjar jag nog min träning , blir nog lugser nu i början , och tills jag får mitt egna träningsprogram, 28:e april! ; ) har 12 dagars gratis träning på plus , funderar på och simma där fom imorgon ,
nej, nu måste jag kila! skriver nog mera sen! ; ) ha en bra dag , ser ut och bli en hyfsad dag ; ) vädret altså , kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0