Onsdag!

Hejhej!
Idag skulle jag egentligen praktiserat 7-15, men fick sluta halv tolv , eftersom dom skulle ha konferans. så då tyckte min handledare att jag kunde gå hem och göra skolarbete: ) och duktig som jag var , gjorde jag det! Gjorde klart ett arbete i samhäll,  vet inte om jag gjort rätt , men jag gjorde litegranna iaf ; ) haha! Har frukansvärt ont i magen, känner mig inte på topp. men har tagit lite tabletter , så jag hoppas det blir bättre. Får ta det lugnt nu resten av dagen .
Äslkling kommer hit om ett tag, om jag får som jag vill , så kollar vi på film hela dagen; ) hoppas han går med på de!
Borde väl äta lite middag här snart ,men tänkte försöka vänta tills E kommer,  mysigare och äta tillsammans!

Åh , är det bara jag som är så irriterad på "Engla-fallet" och arbogamorden. Hur dumma är folk ? Mörda andra människor .  Hoppas bara dom hittar tjejen snart. frusterande. Stackars familjen.
och den stackars mamman som miste båda sina barn.  Jävla sjuka kvinna , (om det nu är hon) bättre hon försvann, själv,  ursäkta mig men. än och döda två små barn. ärligt vad har dom gjort henne. ÅH!!

Ressugen! ; ) Jag är grymt jävla sugen på att åka till solen , och bara sola & bada , ha det underbart . dricka drinkar , äta god mat! ; ) Skulle gärna boka en resa för två någongång i sommar / höst , för två på något ställe , om bara E vill! Har inte rikitgt fått honom att vilja! ;) haha. hoppas han ger med sig snart!!!

Oj, vilket långt inägg det blev, men tror inte det blir några mera idag! Hörs imorgon , jobbar 7-15 imorgon . Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0