Ny måndag- ny vecka

godmorgon!
dags för skola igen. och jag känner starkt för att ligga hemma i sängen idag. , men denna vecka går vi dock bara 2 dagar, så jag får stå ut : ) och idag måste jag gå tidigare eftersom jag ska träffa en sjukgymnast! Efter skolan och träningen så vill jag till överby , hoppas älskling vill det idag med ; ) haha.  Vill köpa något , hann inte ens kolla på kläder i helgen.  gjorde bara ärenden vi skulle fått gjort .

Måste bara säga GRATTIS till Camilla som fyller 18 idag : ) Gratttiiiss! (om du ser detta)

Ska cykla till skolan idag. hatar och cykla på morgonen. men annars tar det hundra år och ta mig till O2 senare
Ha en bra dag, ser ut som vädret blir ganska bra idag, Sol tack hela veckan : )  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0