måndag

hejhej!
återigen måndag. känns som det alltid är måndag. och det är den värsta dagen! MLW hela dag . så du är inga namn nämnda ; ) haha! men till slut tog dagen slut. Har suttit ute  hela dagen, åt middag på  balkongen.mys! sen rignde min morbror och frågade om älskling kunde hjälpa honom med hans bil , och snäll som han är så gjorde han de! för mig är det lugnt. börjar bli van , haha! hoppas de inte tar allt för lång tid!

nu ska jag skriva lite om helgen!
Fredag, var hemma.  mådde dåligt . var ute en hel del. sen kom älskling . vid halv nio tiden kom viktor hit , vi åt taco & spelade kort . gick och la oss vi tolv-tiden.
lördag, gick upp vid sju.tiden var uppe på hedeäng vid halv nio-tiden. tävlingen började vid tio. kollade fram till två ungefär , då körde älskling & viktor mig hem och dom åkte till upphärad.  jag duschade och gjorde mig i ordning , tog bussen dit vid fem. fick grillat till middag. sen kom henrik, emelie och jimmy hem från folkracet , då plckade dom i ordning lite . sen satt vi och tjöta och drack lite granna.simonsson & viktor va också med La oss vid två .  ; ) trevlig dag/kväll.

igår va jag bara uppe hos anette och stefan, åt grillat till middag där också , älskar det ; )

nu ska jag kika på t v & invänta älskling!
imorgon är jag ledig , då ska jag träna och lite så! sola om det är bra väder ; ) Godnatt, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0