Måndag

Hejhej!
vart lite dålig uppdatering nu i helgen. men jag har inte haft någon lust , har tillbringat helgen med älskling! ; ) har faktiskt inte gjort speciellt mycket. bara vart hemma hos mig. Igår (söndag) jobbade jag 10-18 , så himla lång och seg dag, fanns inte något att göra ; ) efter jobbet hämtade mattias mig och så åkte vi hem till oss, där även susanne & minna var! åt våfflor och busade! När dom åkt så fick jag ett ryck och tog med ´mamma på promenad, måste verkligen komma igång, inte kul och gå upp i vikt. Aja , byxorna gick inte på mig igår , när jag skulle till jobbet. Så jag fick ta ett par som jag helst inte vill ha på jobbet. så när lönen kommer, blir det byxköp!! ;  )

nu väntar jag på lektionen , hörs senare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0