lördag!

hejhej!
hoppas allt är bra med er ?! bloggningen har varit lite dålig, men nu ska jag passa på och skriva litegranna; ) Har precis duschat efter en dag på folkrace, kollade inte klart , men hann se två heat av tre . åkte hem eftersom älskling och viktor skulle hinna greja något. så jag stannade kvar hemma, tänkte ta det lugnt & göra mig klar innan jag ska ta bussen till dom igen, vid kvart över fem. Igår kom viktor hit och vi åt tacos och spelade kort . gick väl och la oss vid tolv-tiden.
Ikväll pratade vi om att grilla, men jag vet inte , får se vad dom bestämt när jag kommer dit ; ) blir säkert något trevligt !

nu ska jag ta och sminka och blåsa håret ; ) sen blir det soffan ett tag!  kan ju vila på bussen också , eftersom den tar 45 minuter :O haha!
ha en trevlig lördag , Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0