kväll

hejhej
dagen har minst sagt händelse- rik! ttränade först på förmiddagen. gick sen direkt till mormor för at tåka till hunneberg. grillade korv & fikade.  var hemma igen vid tre-tiden. Då fick jag för mig att jag ville kollanär minna var på babysim ; ) så då knallade vi ner till älvhögsborg och kikade på alla bebisar, va söta dom var! sen hem, åt middag och jag läste lite läxor. inte alls mycket. har prov imorgon. ; O tror det inte kommer gå bra. Sen kollade vi på filmen jag var tvungen att se- forrest gump. Såg 1 timma sen gick vi ut på en promenad. kolllade sen klart på filmen. Så nu har jag lagt mig i sängen. ska strax sova, är skittrött.som vanligt!! hahaha.
Blir en lång dag imorgon. är verkligen inte sugen på att vara inne i skolan hela dagen. är skoltrött , orkar inte plugga...
Godnatt, vi hörs imorgon/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0