Fredag

godmorgon.
Idag är det sista dagen på praktiken, tycker det ska bli oerhört tråkigt att börja skolan igen. Usch. Har trivs väldigt bra och haft en super bra handledare ; ) 
vaknade idag vid tio , så det känns som jag har bråttom, så jag får snart ta och hoppas in i duschen! Måste fixa kakorna som jag ska bjuda på idag , vet bara inte hur jag ska packa dom : O inte är mamma hemma heller ; ) haha! funderar på och ringa och fråga om mormor kan hjälpe mig!
börjar 14.30 - 19 , så då hämtar älskling mig , så åker vi och köper godisssss ; ) gud vad sugna vi va igår:) han satt tom och kollade i recept , villig till att göra något! ; ) brukar aldrig hända annars!! hehe

nej, nu fårjag skynda , ha en bra dag! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0