fredag, lördag

Helgen är nu snart över . för mig ifall, som ska jobba : /  är inte ett dugg sugen på jobb. Men det får gå.  17-21 , rätt ok tid ändå.  men nu över till helgen,
fredag, slutade skolan vid två. handlade mat och fixade lite . sen åkte vi till älskling , där grejade vi lite. innan vi duschade och gjorde i ordning oss : ) vid halv åtta kom sofia,erik , adam och viktor . vi grillade och åt : ) gott med grillat!  Sen åkte älskling, adam och vikor runt på någon slags cross, vet inte vad den heter , låter gör det iaf rejält : ) haha.  spelade kort , och spelade guitar hero och sjöng singstar  : )  vilket var väldigt påfrestande för min hals : O haha. vid halv tre gick vi och la oss: ) Trevlig kväll!
lördag, vaknade redan vid åtta-halv nio .  lite tidigt tycker jag : ) åt frukost och jag och älskling duschade . Vid tio åkte alla hemåt . Jag, E och adam åkte till saab, var någon utförsäljning där . älskling köpte lite grejer .sen var det dags att åka till överby : ) jag som var shoppingsugen. men det var väldigt mycket folk , så jag tröttnade väldigt fort .  men hittade ett par skor och en bikini.  handlade mat på vägen hem också . vid halv sex tiden åkte vi upp till mattais & sussa. busade med minna ; )  åt tacopaj & lite annat!  blev en rätt tidigt kväll , var lite trött . blev inte så mycket sömn natten innan ;)

Idag vaknade vi vid tio . älskling åkte hem efter frukost , han klippte klorna innan han åkte också!  jag och mamma åkte några ärenden, skulle köpt en löplina till winston , men det fanns inga . =  /


nu ska vi snart äta, sen kvart över fyra går bussen till jobbet .
vad har ni gjort  i helgen? :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0