första träningen!

Hejhej
dagen har varit bra och ett strålande väder ; ) slutade  halv tolv. gick då hem efter lunchen. städade litegranna, sen gick jag ut med winston för andra gången. skrikit hela dagen, han är som en bebis. jobbigt! sen åt vi lite lätt mat innan , jag och mamma åkte bort till O2 , tränande kondition i drygt 1 timma. ska vänta med styrkan tills jag pratat med sjukgymnasten.  tror vi ska träna på lördag igen. eller tisdag ; ) kommer nog bli så att vi kommer träna 2 dagar i veckan. ¨sen efter träningen städade vi klart och lagade middag . sen cyklade vi till jätten. och köpte tonfisk till winston och naturgodis till oss , men läste då på innehållsförteckningen, och det är ju massa socker i det . trodde ifs att det var socker , men inte så mycket : O då kan man ju lika väl äta vanligt godis;) haha!

nu ska jag gå och hämta sista tvätten, sen kolla på tv , blir nog en tidig kväll idag. är trötter. slutar halv tolv imorgon med ; ) underbart! ha en bra kväll / malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0