duktig!

Hejhej!
filmkunskap hela fm som jag skrev imorses. åt lunch, sen gick jag hem.  eftersom jag har fått uppdraget i denna familjen att städa toaletten, så började jag med det. och i ett tag nu så har det varit tätt i vårat handfat. så jag skruvade isär det och rensade ; ) haha! men jag har inte fått ihop det än , så jag hoppas att älskling är villig att fixa det när han kommer hit! nu har jag pluggat ett bra tag. gjort klart en uppgift i Usfh , och så har jag nästan skrivit klart min apu-uppgift! så det känns väldigt skönt!
imorgon drar jag och mamma igång tränignen , ska bli kul och se om jag gillar det, får jag verkligen hoppas eftersom jag bundit upp mig i 1 år : ) haha

Hoppas älskling kommer snart , tråkigt och bara sitta här och dega ; ) är hungrig också , men vill vänta , så vi kan äta ihop , är lite roligare än och göra det själv.
skriver mera imorgon , ha en bra dag . Kram malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0